Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2007 15:38 - Да възкачиш Олимп
Автор: amrak Категория: Туризъм   
Прочетен: 5334 Коментари: 9 Гласове:
1




Една планина на ръба на морето.. 
Една планина, земя сред облаците на небето
ОЛИМП

Времеви обсег - сега или някога
Атмосферни условия - каквито подредиш ги


image


Изходна точка 1100м надморска височина
Маршрут - само нагоре до денивелация 1000м за време около 3 часа
късен следобед.. очаква се свечеряване
потегляме група от 12 нагоре

image


В началото на пътя ме зарадва среща

... Саламандре !


image


хм.. мъгли облаците, водни капки танцуват из въздуха
прикацaт нежно


image


Нощ изминала след дъждове поройни в гръмогласните светкавици..
сън..
Утрото е чисто


image


поемаме към връх Скала 2866м 
за връх Митикас са нужни обаче осигурителни въжета 


image


Небесни поляни


image





image






image


зад нас се движат бавно захарни памуци



image


настигат ни и с тях преливаме
в тишината вътре ветровете свирят вън
скротнали скалите.. на тях стъпи
там вътре.. в тъмното, създавай светлини


image







image



Вълни



image



Слънце дъжд вятър сняг..


image



.. в броени мигове..  всичко се случва

около връх Скала времето достига кулминация
 в остри ледени вихрушки.. техническите средства отказват на температурите, но човек продължава

image


в същия ден.. след снежните виелици се потапяме в топлите води на 
Бяло море, -2м надморска :)о
... събрахме сезоните в един ден


image


Лептокария !
Неочаквана среща с едно Ангелче на четири годинки :} 
влизам в ресторанта при групата.. чувам гласче..
Здравей, с теб ще си играем ! ... Лъчиста сияе.. сякаш се познаваме от..
неописуема радост :))) на гоненица.. иска да подскочи високо.. вдигни ме :) говори гръцки и български.. две малки ръчички си играят на нослето ми хихихихи.. прошепва.. ти си малък :)о ръчичките на бузки..
изненада ме тотално.. постави дясната ми ръка отгоре й, с лек допир на косата, вдигна хоризонтално ръчички и започна да се върти с леки подскоци.. въртя се.. въртя се със смях много.. изуми ме, изведнъж ми прещраква.. това е древен енергиен танц.. тя се спря, опря лявата си длан в моята дясна и вдигна леко нагоре другата си ръчичка, застана неподвижно с поглед в огледалото.. Мир.. един изключителен момент, пред който дори сега заставам тихо и мълчаливо.. не се събира в разума, извън неговите граници е.. само в чувството, от Сърцето. 
Там, където се събират планините с низини, реките с океани, светлините в звезди..
Чистата Любов,
Пламък на Сърцето
Благодаря Ти Ангелче !


image




МЕТЕОРА
манастирите високо


image







image





 
         image  


*



Тагове:   Олимп,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Прекрасно
15.10.2007 15:43
:)
цитирай
2. sunflower - Ухаааа ... високо, високо ...
15.10.2007 15:50
и ангел ти е пратил ... :))))
цитирай
3. naddya - Много красиво!
15.10.2007 15:52
Благодаря, че го сподели :)
цитирай
4. bamby13 - :-)
15.10.2007 16:00
наговорили сте се със сестра ти. Разревавате ме кът ви чета. ....
цитирай
5. shiva - Боже, каква красота...
17.10.2007 16:41
искам и аз :)


Бамби, ревло! За кво пак ревеш?
цитирай
6. wonder - Има ли Усещане за Божественост, Амброзия и Полет?
22.10.2007 12:56
Когато седна на Земята и сля аурата си с нейната какво почувства? Разказвай... :)))
цитирай
7. amrak - (: има..
25.10.2007 21:03
само че на самата планина нямах време да седна. По път за натам седях обаче :))) и бях на планината.. бях времето..
(:
цитирай
8. mmmmmmmmm - Скоро бях
03.11.2007 21:00
по този маршрут...припомни ми толкова много...чисития въздух,красивите пейзажи...
Благодаря ти!:)))
цитирай
9. renivelcheva - Ммм, да, Олимп и Метеора, незабр...
23.11.2007 00:05
Ммм, да, Олимп и Метеора, незабравими са. Има някаква добра магия по тези места. Незнам дали е от древността или от митологизирането им, но се усещат. Не съм се качвала на Олимп, а съм минавала покрай него на път за Олимпийското селище.... Ох, и там е много хубаво. :-))) Но Метеорите са нещо велико. Препоръчвам на всеки да се потопи в това преживяване и да се изкачи и постои в манастирите поне час, да поговори с монасите, ако може. Много са интересни. Благодаря ти за снимките, amrak... Май успяха да ме впримчат в приятни спомени. :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrak
Категория: Изкуство
Прочетен: 913508
Постинги: 119
Коментари: 523
Гласове: 8186