Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2012 17:29 - Окото на делфина, 10ти 10ти, Варна и Побитите камъни, новите честоти
Автор: amrak Категория: Туризъм   
Прочетен: 5444 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

В следните редове ще проследя една уникална нишка от събития и съдби, които се случиха през изминалите дни в магическата Варна, която сякаш като завършек поставя едно ново начало на разбиране и осъзнаване, на сбъдване и проявление. С радост на сърцето спокойно мога да заявя, че е завършен един стар цикъл от пътя и предстои  реализирането на мечтата „Нова Земя”, която е посадена в сърцата ни с Любовта на Твореца, материалите за работа са вече налице!

Ще започна разказа малко по-назад във времето в последните седмици около началото на месец октомври, което за мнозина от нас беше като огромна тежест в гърдите ни, бяхме тъжни, раздразнителни, нещо се случваше на вътрешен план, нещо се случваше в подредбата на звездите. Точно в този период трябваше да се подготвям за предстоящите ми събития в Шумен и Варна, а имаше дни, в които не се познавах и се чудех как ще се справя само. В тези тежки дни един сън влезе в сърцето ми, който като блясък от мъждукаща светлина прогони мрачните вълнения. Сънувах четири от моите приятели делфините!  В стария училищен двор имаше басейн, в който бяха те, приличаше ми на ново училище, в което се работи съвмествно с делфините, наоколо имаше хора, подготвяха се да влизат при тях, така и аз сложих плавници и очила, влезнах в басейна и следващият момент ми се стори цяла вечност! Бяхме на сантиметри един от друг, сякаш всичко утихна и картинката остана да виси отвъд времето, в пространството на чисто пребиваване, съзерцаваше ме „Окото на делфина”! Това остави изключителен отпечатък в съзнанието ми, нещо просвети в тези трудни дни.
Бях готов да потегля на едно неочаквано пътешествие.

 

 На 6ти и 7ми имах участие за лимец и изложба на картините с енергията на „Златния делфин” в "Първа Алтернативна Научна Конференция с международно участие" в град Шумен, където беше наистина прекрасно, а следобеда кацна един много хубав сигнал от Ангелите. Един хелиев балон от син делфин кръжеше по тавана точно над картините с делфини.

Дойде време и за магическата Варна, където на 8ми и 9ти ми предстояха събитията със  замесването на хляба и медитацията със „Златния делфин”. Получи се наистина нещо чудесно на замесването на хляба, с толкова положителни емоции и прекрасни гости, където се и срещнах с мои много скъпи и стари Приятели, сякаш това беше забравен и в същото време дългоочакван подарък за моята същност!

Дойде и денят на 9ти, в който посетих делфинариума във Варна, още с пристъпването в градината се чуваха силните писукания на един от делфините, сълзи на радост и трепет  извираха тихо в очите ми. Ето че и отвориха врати за програмата с делфините, в малкото време което имаше преди започването застанах пред тях и ги приветствах, а те бяха изключително любопитни, плуваха наоколо и подскачаха над водата. Тогава нещо се случи, единият делфин остана на водната повърхност и се обърна с лявата си страна към мен, така остана неподвижно, спомних си да се случва същото, както в съня ми, съзерцаваше ме „Окото на делфина”, сякаш не бяхме там и мигът се превърна във вечност, а вечността се превърна в наш дом, бяхме сляти в толкова познато и близко чувство, след което премина лъч светлина, една звезда проблясна в око му! Останах изумен с насълзени очи. Делфинът направи няколко кръга в басейна и се спря няколко пъти пред мен, при което насочваше звукови вълни към мен, нещо много интересно. Едва тези дни разбрах, че това е било в основата си енергийна настройка свързана с  предстоящите събития. В същия ден имаше презентация на картините и направихме две медитации с енергията на Златния делфин в два отделни центъра в града, беше прекрасно! Отново се срещнах с много светли и сърцати хора, което за мен е най-огромното удоволствие, да бъдем заедно в прегръдките на едно огромно сърце от светлина и любов! Една изключителна вечер се сбъдна!


image
 

На 10ти 10ти се случи развръзката на пътуването до Варна. Бяхме тримата с Невена и Дарина на едно много древно место, което се нарича Побити камъни. Така се случи, че пътят ни завъртя и пристигнахме малко преди залез. Остана известно време да изследваме това древно светилище, което има със сигурност много стара история. Изглежда на времето е било на дъното на морето, останали са морските пясъци там. На мен ми заприлича на огромен природен орган с тези цилиндрични високи камъни, които служат за транслиране на специфични вибрации в пространството и към Планетарната Кристална решетка. Влезнахме в един от камъните, който беше като времева капсула, там е тясно като за 3ма човека, но пространството се разширява на  мултиизмерно ниво. Времевите линии сякаш се събират и минало, бъдеще се връщат в тук и сега, виждах цивилизации, които са работили с този древен инструмент, видяхме как са поставяни допълнителни устройства в кухините на камъните и постройки продължаващи високо над тях. В един момент усетих, че в тази капсула има нещо подобно на пулт за управление на комплекса, чрез който може да се навигират честотите чрез цилиндричните камъни, това ще го изследваме следващия път. Другата информация беше, че комплекса служи за преобразуване и активирането на ДНК кодовете. След като направихме тримата една обща медитация на место много отговори пристигнаха.

 

Медитацията се случи като спонтанна и ще опиша накратко концепцията на Побитите камъни. Знаех, че чрез цилиндричните камъни се генерират специфични вибрации, а за да се приемат от физическия носител и да въздействат на ДНК нишките тези вибрации трябва да достигнат до костната система, която е носител на нашата генетична  Библиотека и е свързана пряко с кристалното светлинно тяло. Ако погледнете камъните на комплекса, то те са кухи в централната си част и са порьозни. Ако погледнете структурата на костната ни система ще забележите известен аналог, те също са кухи и имат известна порьозност, като в централната част на костната система има костен мозък, който дава пряк достъп на нашето съзнание до цялата костна система. Това се осъществява чрез пулта за връзка с всички меридиани и енергийни точки в тялото, което е нашата устна кухина, а там е единствения открит достъп до костната ни си-ма, това са зъбите. Комутаторът в този универсален пулт е нашият език, той е много гъвкав и има достъп до почти всяка една точка в устната ни кухина, като езикът има свойството да провежда вибрацията, да свързва определените точки и меридиани, и да направлява енергийния поток.

Когато съзнателно насочим вниманието на енергията през езика и докоснем зъбите, то съзнанието ни има свойството да се плъзне по целия скелет, което позволява да се повиши вибрацията от централната част на костите към периферията на физическия носител, както и тук се крие входът и връзката на костната си-ма с кристалното тяло и Библиотеката, която е кодирана в костите ни.

 

Какво се случи в медитацията. Бяхме се хванали за ръце тримата. Поисках разрешение на монадично ниво от трима ни и разумните сили управляващи комплекса. Полето се обедини и  проеткирах един златен триъгълник от трите ни епифизи /проекциите на светлината на трите аджна чакри образуват легнал триъгълник/ след което от сърцата се събра общ пламък и се издигна през триъгълника, този пламък може да се разпростре до ядрото на планетата и до небесните сфери. На фино ниво взех вибрацията от Побитите камъни чрез един енергиен инструмент подобен на камертон, който има свойството да пренася вибрацията от един носител на друг, като просто го ударих в структурата на цилиндричните камъни, тук усетих помощ от разумните сили, които управляват светилището. След това опрях енергийния инструмент, който вече трептеше с вибрационния печат на камъните в основата на гръбачния ми стълб  /в случая моята вибрационна проекция е зад мен/ мудрата в устната кухина е езикът да докосва по възможност всички зъби. Този интрумент бе подаден на Невена и Дарина също така. След това цялата вибрация се разпростира по костната ни си-ма и така предава кодовете от комплекса в светлинното ни тяло и физическия организъм. И тримата усетихме една особена лекота в телата си. Тази медитация, която спонтанно се разигра ми обясни много неща свързани с това место и неговата функция.

 

От тази аналогия следва да констатирам, че комплексът Побити камъни е свързан с Планетарната Библиотека и Планетарната Кристална Решетка, с активирането на ДНК спиралите и внедряването на нови кодове в тях. Процесът  на работа на комплекса ми изглежда двупосочен, т.е. от него може да се екстрактва/извежда определена вибрация, която вече съществува в Библиотеката, както и да се интегрира вибрация чрез комплекса в Библиотеката и Кристалната Решетка.

 

Удивителното е, че този сложен комплекс може и да действа като програматор на Реалността на Земята, чрез интегриране на светлинните кодове в Кристалната Решетка.
Също така възникна визията, когато е било на морското дъно комплексът как делфините са работили с него. Това нещо провокира изключителен интерес у мен!

Получих интересното потвърждение за 10ти 10ти, понеже съм и роден в толкова часа, и всичко което чувства съществото ми, че вече е завършен един стар цикъл и на разположение на Планетата и на всички нас са новите интегрирани честоти, за което благодаря на моите космически приятели делфините, които по тайнствена пътека ме срещнаха с любими хора и проведоха до това магическо место Варна!

 

Нещо незабравимо се случи в този град Варна с мен и моите приятели, на които предавам сърдечна благодарност и Любов! Обичам Ви!




Гласувай:
11



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrak
Категория: Изкуство
Прочетен: 913540
Постинги: 119
Коментари: 523
Гласове: 8186