Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2011 20:22 - Звезден код на Светлината – „Сърце отворено”. Енергиите на Златния Делфин
Автор: amrak Категория: Други   
Прочетен: 16323 Коментари: 4 Гласове:
21

Последна промяна: 06.10.2011 16:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Енергиите на Златния Делфин

 

През изминалите дни необичайно ме връхлетя едно изключително вдъхновение, което се появи като импулс да проявя някои визуални идеи, върху които ми се налага често и отдавна да разсъждавам. За мен е радост, когато настъпи времето за съзряване осъзнаване на нещата, които са чакали толкова години в съзнанието ми.

 

Когато прочетох материала на архангел Метатрон за енергиите на Златния Делфин моментално ме светна картината с делфина Хри, която рисувах една есенна сутрин в 6 часа през 2006 година. Тя беше провокирана от едно мое преживяване на танцуващ сам край огъня индиянец насред зелените вечерни поля, които високи като класове треви  вятърът игриво прекланяше във ширни вълнови асамблеи, осветени само с шарените огнени пламъци на танцуваща индиянска осанка. Нещо се случваше в мен на вътрешно ниво, само физическото ми тяло неразбиращо присъстваше в залутаните помещения на сив производствен цех. Огънят продължаваше да танцува със зейнал от небесата поглед, докато в следващия миг колисите внезапно прескочиха няколко еволюционни раздела през формата, която съзнанието обитава и се озовах в делфинско тяло прешпорващо водната повърхност с великолепна скорост и подскоци, удивително невероятно състояние на водна свобода в движение без капка съпротивление, изпълнено с неизказана радост и плецукащи водни струйки, разтварящи водното пространство пред очите ми. Това преживяване тогава превключваше на физико-психично ниво вериги от драстични пертурбации, бяха ми нужни дни за да се върна що-годе отново в това измерение.

Картината тогава с делфина незнайно къде изчезна след време, мислих си че и тя е преминала с ред други на друго ниво на екзистенция, единствено за нея съжалявах, но скоро седмица след като ми попадна материалът за Златния Делфин сестра ми се обажда и ми казва че е намерила картината с делфина, бяха изминали близо пет години от новата му поява. Тази нишка от събития ме постави в дълбок размисъл и преосмисляне подредбата на някои ключове в пъзела.

 

 

Звездните кодове - йероглифи – език на светлината

 

Когато започнах да ги рисувам просто като поток и в известна степен като идеограми, спомням си как съзерцавах нарисуваното, а моливът тичаше пред погледа ми напред, виждах цели пасажи от различни фигури и куп фантастични неща. Мислих ги за чудните драсканици на универсален космически език, представях си как енерго-информационното поле трепти и вибрира като такова пространство, а те описваха много добре точно това поле на вибрацията във визията ми.

 

Настъпи моментът, когато видях потвърждението за автентичното съществуване на тези йероглифи в един друг реал на битието, в една друга октава в нашата земя. Едгар Кейси споменава и описва съществуването на въпросния обект, за който тогава срещнах само в няколко абзатца описанието му из една случайно попаднала ми книга, която така и втори път не успях да открия. Разбира се, нещата много ме вълнуваха на вътрешно ниво.

 

В представите ми за Изумрудените скрижали се вместваше такава йероглифна кодировка, която не е определен словесен израз в букви, в който да пише абсолютно конкретно и да бъде прочетено с физическо око, а нещо което създава собствено специфично поле в многоизмерното пространство, което в себе си съдържа целия архив и взаимодейства с ‘четящия’ на емоционално ментален и енергийно вибрационен план, т.е. възприятието се случва посредством фините сетива и токове на телата. Така и структурата на кода трябва е по подобие и в синхрон с космичните закони. Ето вероятно как действат скрижалите и причината, поради която представляват  неразрушим материал, понеже законът действа от вътре навън и самите те изграждат този материал, не че са запечатани на някакъв носител.

 

Другото, което свързваше съзнанието ми с йероглифите беше принципът на делфинския сонар на фино ниво и неговото действие, от там и някои тънки връзки защо и как делфините и китовете играят основно важна роля в изграждането на Планетарната Кристална решетка, поддържането й и внедряването на кодове от висшите сфери.

 

В общи линии йероглифите представляват древна технология на Духа от енергийна решетка с конкретна вибрационна структура, която може да се видоизменя според предназначението й, според геометричната форма, както и други параметри, които определят и конфигурират заряда и функцията на звездния код, всъщност това е аспект на проявление на езика на светлината.

  

 

 

                                                              Сърце отворено

image 

 

                                                                                             12.09.2011 г.

 

Любов прасветла

„Една крилатост преброди ми Вселената, в изящество прекрасно смълчава ме настигнат блян във озарение с Трисветлия си лик, трепнещ в тънка звездна светлина разпален фар безгасен в океана, свиделява се Кристалният дворец с неземни порти, импулс от чист нектар струи съцветията в поглед бял, да сгънат се спиралите от златен пясък през небесния простор прешарил с леещи обичета легендата безкрайна, тъй пак да кацнат тук в зората на Космическия ден с разкрити длани в начертаната Вселена и смело да я  нарекат, Земя свещена!”

 

Това е картината със звездния код Сърце отворенос енергиите на Златния Делфин, и едно произведение сътворено в същия ден, които така желая да споделя с вас. Тя се прояви от една визия, промечтана в съзнанието ми, за която бях вдъхновен от три Личности на земен план и едни събития, на които съм безкрайно благодарен за сърдечната индукция, която провокират у мен и с най-огромно удоволствие изпращам любов. В такъв специфичен момент се случват изключителни импулси в сърцето, което е и част от кодировката на картината.

 

Сега ще поясня по-подробно за звездния код и енергията на Златния Делфин, какъв е и как работи. Като първо и основно структурата му представлява тороидно / торсионно  поле по образ и подобие на геометричното поле, което създава електромагнитната сила на сърцето и всяко живо творение в космоса, т.е. светлинното поле / тяло, те са взаимосвързани и са трите  компоненти, които го съставляват – електрическа, магнитна и светлинна.

 

Тор / TХор

image

 
image

Една от мистичните страни на самото наименование тор има навярно връзка с две божествени форми, това са божествата от скандинавската митология Тор и от египетската митология Хор, което в синтез е ТХор. Чукът на ТХор „Мьолнр” също има участие в схемата, което е овладяването на силата на това торсионно поле или представлява самото то. Другата връзка на Мьолнр е с гръмотевицата, която се  провежда в сърцевината на светлинния стълб на тороидното поле, това е издигнатата божествена сила Кундалини от основата до фонтанелата на човека, в смисъл чукът е инструмент, пособие на Духа, с които всеки един човек разполага. Мьолнр, това е мълнията свързваща земята и небето.

 

Ако разгледате диаграмата на полето на сърцето, то в големия тор се помещава по-малък тор, това второ поле е свързано с проекциите на сърцето – двете ръце, които се явяват основни отводи или приемници на сърдечните токове и огньове. По самите пръсти и в центъра на  дланите се намират тези вортекси, които се събират в сърдечното триединство, откъдето Христовият трилистен сърдечен пламък продължава издигането си нагоре по светлинните канали.

 

Практическото занятие е медитацията, която може да се провежда директно с картината, за целта просто може да се принтира на А4 формат /такъв е и оригиналът/. Ръцете свободно се поставят, образуващи полусфери на двете делфинчета, като палецът е на опашката, а другите пръсти ги докосват по протежение нагоре. Така централната част на дланите е свързана със спиралните вортекси / двете спирали/, които делфините обгръщат или това е този малък тор, който се явява проекцията на ръцете /на картината/. Така се осъществява връзката на картината с ръцете, като ръка за ръка.

 

Ще ви опиша накратко какво аз преживях в няколко медитации, които проведох, а последната продължи повече от час и ме отведе на много дълбоко и изключително ниво. Вече дори на два пъти си зареждам по чаша вода през нощта и сутрин я изпивам.

 

Като първо при осъществяване на контакта с ръцете се свързвате по естествен начин  с това тороидно поле на картината, което работи в синхрон с вашето, така се издига едно  общо поле. Може свободно да се отпуснете и оставите на енергията да ви води. Първият път дори видях как идват делфините в пространството и плуват наоколо, докосват с муцунки, излъчват и се радват. Вибрацията започва да протича по ръцете нагоре, бавно се изкачва и достига до сърцето /дори го смятам за по-силен този процес  от вибрацията на огъня/ в картината това е точката на съответствие на символа „Хри” на върховният Бодхисатва на състраданието Авалокитешвара, което е катализатор към скъпоценността в лотоса на сърцето. Любов във сърцето, разгаря се изначалният пламък и продължава да се изкачва нагоре през гърлената чакра. Последната седмица дори  имах някакви трансформации в пета чакра и във вчерашната медитация усетих как потокът премина много бавно и наситено приятно през пета чакра, там беше по особено и днес вече на това ниво всичко е наред. Следва нагоре към трето око, затова е и символът Аум на картината /над делфините/, тук може да имате различни по естество визии или вибрационно трептене в тази област – епифиза, в челото и по права линия назад в тила. Следва нагоре през фонтанелата, затваря се във фонтан торсионното поле и светлинното тяло е издигнато. Тук повече е важна тази опитност да се изгради, да се придобие, самият звезден код прави това, аз останах удивително изумен, когато го тествах и не се наложи никакви техники или волеви действия да прилагам, а всичко се случва от самосебе си. След това имах много дълбоко преживяване, сякаш е звезден портал, който ме отвежда навътре, навътре в свещенните селения на сърцето, минавах през сферистите пространства и се озовах в средоточието на сферата, от която се разпространяват навсякъде в пространството полупрозрачни сфери, нещо което много ми заприлича на сърцевината на Цветето на Живота.

 

За мен лично случващото се е Революционно постижение и изпитвам дълбока вътрешна радост. Това ме изненада тотално и цялата подредба, която се получи, а преди това бе една дълбока загадъчна мистерия за мен, която предусещах само да познавам, така и мечтаните светове се превръщат в проблясък на хоризонта!

 

Следващата радост е радостта от споделянето, което е най-спонтанно и естественият процес на Вселената, защото Вселената е взаимосподеленото многообразие на единството и интересът идва в безспирната еволюция на пътя към Бога.

 

За Вас е, който пожелае може свободно да си разпечати звездния код „Сърце отворено”, да предприеме семплата медитация и да сподели тук за преживяването си, бих се радвал :)

 

Така Ви прегръщам с Любов и Светлина!




Гласувай:
21



1. amore - Благодаря ти, Светло същество, за това споделяне! :)
14.09.2011 21:03
Потопих се в енергията на твоето споделяне. Съгласна съм с теб, че светлинните кодове са енергийни информационни пакети, които събуждат в нас "знанието", без да има нужда да бъдат дешифрирани в слова. А и спомнянето е най-прекрасния процес на възстановяване на връзката с Вселената и с всичко сътворено. Това изживяване с енергията на Любовта наистина е невероятно, но при мен се получава от самосебе си, може би като следствие на разширяването на съзнанието и внезапно повишаване на вибрациите, но от няколко месеца забелязах и аз, че пречисти и гърлената ми чакра /петата/. Много интересно и приятно е усещането на любов в гърления център. Не зная, дали е свързано и влияе на езика, с който се изразяваме. Сигурно зарежда всяка дума с енергията на Любовта. Възхищавам се на поезията в изразните ти средства. Много силно са заредени. Удоволствие е да те чета. И аз те прегръщам с любов, и знай, че сърцето ми пулсира в различна октава, докато ти пиша коментара. Любов и Светлина желая, братко!
цитирай
2. karambol5 - Само докато гледах картината в мен ...
14.09.2011 21:10
Само докато гледах картината в мен настъпи странно спокойствие .
Все едно се бях отделил от света .. Представям си какво ще е ,когато медитирам с ръце върху нея ...
цитирай
3. amrak - Привет, Аморе :)
14.09.2011 22:32
Благодаря и аз за споделянето. Сърдечните огньове на любовта са в състояние на чудеса :) и да, те се издигат и преобразуват във форма на словесен израз, също пета чакра е свързана като цяло с творческия аспект, като трансмутирана сексуална енергия.
В тези кодове има нещо различно специфично, което се осъществява с контакта през ръцете, мен това ме изумява.
Усещам заряда на коментара ти Аморе :) благодаря и прегръщам :)
Любов и Светлина
цитирай
4. amrak - Ангеле, добре дошъл :)
14.09.2011 23:35
мда, редом с това, че повишава светлинния коефициент има и нещо, което е свързано със звезден портал.. над това разсъждавах и сигурно още ще.
Пробвай с ръцете и разкажи :) аз нямам търпение да седна отново пред нея :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrak
Категория: Изкуство
Прочетен: 912203
Постинги: 119
Коментари: 523
Гласове: 8186