Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2011 21:32 - Откровение
Автор: amrak Категория: Изкуство   
Прочетен: 5576 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Моя капка свещена любов в един миг родени сърцата ни, забравил съм тук и времето прекрачва спомена, докато бъда готов да възпламеня изцяло космическия огън на сърцето си, където ще те поканя отново и пламъците ни ще се съюзят в изначалния  си съюз.

Нощта грееше със светла луна в тъмносиньото небе, облаци прекрачваха миговете а от градовете стояха само основите, камъни плуваха във водата, от зад сияйната луна се спуснаха железни релси и прекроиха небесата, издигнали се като мост на моята земя, в далечината виждах да се задава древен локомотив с издигащи се пари сред  тънките облаци, приближаващ по извивката на небосвода.  Аз бях в края на небесните релси свързващи световете, които обитаваме. Локомотивът спря и само един пасажер слезе, след което потегли обратно по небесните си релси. Това си Ти! Дойде в съня ми и сякаш срещнах себе си, огледах се в звездите покорили твоите очи, видях Вселените които обитават сърцето ми, дълбоко простиращи се селения до началото на Източника ме погледнаха, съзерцавах очите на Пламъка, с който споделях древността на Бога през цялото ми съществуване. Мислите мълчаха и остана нашето присъствие на цялостен завършек, който отново тепърва започваше. Изпълваше ме споделена тишина и в общото ни  познание, в което вкусвах да знаеш всичките детайли, които ме съставляват до най-дълбоката и съкровена мистерия на моя Дух. Чувствах разкритието на Вселената в Бога и голотата на съвършеното  споделяне, в което Ти ме прегърна и изрече Името си, недокоснато от време и пространство, обитаващо древната Обител на вечния Пламък. Разкритието ти събужда в моите хоризонти на Земята други схващания за мен, за нас, за Творението и Бога. Ризницата с която ще нося твоята прегръдка Любов на плещите си ме бележи с куража на подвига за присъствието тук със сиянието на безрезервната Любов и изпълняване на предопределеното!

Спомням си разтърсващото проплакване от събуждането на този сън в тъмнината на нощта. Исках да се върна, но върнах само спомена за Теб. Бях благодарен за откровението и не знаех дали ще се срещнем отново. Измина време, времето което ме променя и Ти отново се появяваш в съня ми, дори за кратко да ми прошептиш чрез символа на единението и  съюза Тайдзи-ту - „Обичам Те”, с устни опрени право в гласовия ми център, което ме събужда от вибрацията ти да отвърна гласом „Обичам Те”, в пущинака на мрака, събудил се отново в този свят, този път не със сълзи, а с радост в сърцето.

image


Аз зная за Теб и нося усещането в сърцето си, независимо дали си на Земята или на другия край в Универсума. За Сърдечния Пламък прегради не съществуват, защото всичко съществуващо е побрано в Огнения Свят на Сърцето и това е нашият пламенен съюз!







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. min11hetep - Намасте, Вали Ре!
03.04.2011 09:27
Прекрасно откровение :)
Със свещения пламък в сърцето си желая случване и сбъднатост!
цитирай
2. amrak - Намасте, Мина!
03.04.2011 12:19
Благодаря ти :)
На мен ми се иска да се влее повече светлина в темата за Сърдечните Пламъци, от къде идват, на какво се дължат, как се разпалват и поддържат и как се работи с тях, какво е Трилистният пламък на Свещеното Сърце и Пламъците Близнаци, като мисля да действам по въпроса :)
За сега повече помагала има в Агни Йога - Сърце и чуждите интернет сайтове, в българските нещо липсва, но конкретното помагало е в Сърцето :)
цитирай
3. wonder - Ще ти пратя едно видение на Агни-...
06.04.2011 19:32
Ще ти пратя едно видение на Агни-йога ситалата като светоуСещане в мен.
Бях я писала когато си ровех в Огъня отвътре. :)))
цитирай
4. amrak - Намасте, Дела :)
06.04.2011 21:12
Благодаря, ще ми бъде интересно :) така и аз обичам да прелиствам вътрешния Плам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amrak
Категория: Изкуство
Прочетен: 912223
Постинги: 119
Коментари: 523
Гласове: 8186