Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 17:47 - Белинташ - озарение. Агни Йога. Трилистен пламък
Автор: amrak Категория: Изкуство   
Прочетен: 5171 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 15.04.2011 17:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Във връзка с днешната дата 15 Април исках да посветя този постинг на Пакта Рьорих, подписан през 1935 г. както и да изразя благодарност за световния  принос на Елена и Николай Рьорих с Агни Йога и художественото творчество на Николай Рьорих, към които изпитвам особена вътрешна топлина.

 Повече за Пакта Рьорих може да прочетете тук /линк/
 

image

 

Понеже индианеца в мен винаги се е виждал редом с огъня, а и някой случки в последно време ме подтикнаха да си разясня донякъде нашата огнена природа, то това ме насочи отново към Агни Йога с едно друго разбиране и схващане. За мое щастие съм горд притежател на една цяла книга от поредицата Агни Йога – „Сърце”, която закупих преди няколко години щом я зърнах в книжарницата и така често си я разлиствам. Вътрешното ми усещане подсказва, че не за първи път се срещам с Живата Етика, което запалва повече интереса ми да издиря и препрочета книгите. За съжаление при всяко раждане тук трябва да бъдат възстановени някои флуиди на духовните ни достижения, като това се случва с по-голяма скорост при сетното ни слизане, веднъж придобит опита в нас той не се губи и идва на разположение в момента, когато е необходим на нашето земно пребиваване. Именно нещо такова ме споходи наскоро, което като че ли ме промени в голяма доза отново или повече ме приближи към това, на където съм се запътил. Няма да употребявам сложни изрази и други такива, защото нещата са далеч по-прости отколкото са пресъздадени в момента на земята. Природата е толкова разумна и естесвено регулира целя ход на събитията, че е нужно да се оставим единствено сама да ни поведе и да ни покаже Пътя, който така пагубно търсим. Майката Природа е магическият прах на всяко вълшебство. Вече знам защо тъй копнея да седя с Огъня и защо се върти тази лента всекидневно на визора ми, дотолкова че заобичах много да заспивам на свещ, твай като няма камина /все още/.

 

Следващи стъпки

 Въпросите на които последно време търсех отговор и се чудех, и опитвах на опитната площадка в медитациите си бе следното, как да се балансира Кундалини в сърцето, въпросът за Сердечния пламък - що е то, какво движи Слънцето да грее и как диша Космосът? Елементарно Уотсън, какъв е този урбан и защо не си сред огнището, а ми стоиш в тези толкова естествени постройки от желязо и бетон! Когато възникне във вас крещящото „Искам сред Природата на Огън”, следвайте го, ако ще вън да има 20 санти сняг и на къртицата да й е измръзнало ушото, отидете на двора, на сред къра, в дивата гора, и знайте че Природата иска да сподели нещо с вас! Вие искате да споделите нещо с Природата!

 Белинташ - озарението

И така как се наредиха нещата при мен, мислех да се кача на пълнолунието на 19 Март на Белинташ, времето пък се умота. Тогава следващата седмица, забрах едно приятелче и се качихме. Така и пристигнахме, вечерта едно чудесно огънче сгря вятъра, като бях и набелязал да предприема една медитация на платото през нощта точно в пентаграмата, отбелязана с четирите дупки. Случи се нощта, беше късно, усещането на платото е вълшебно, звездобройците в мен разгърнаха чувство за старо познато, не ми се тръгва от там, стоя прав, в средата на пентаграмата, поглеждам право нагоре и виждам изглежда Малката мечка, констелацията на четирите й звезди май съвпада с четирите дупки в пентарамата. Споням си как разпъвах оня златен прибор с няколко шиша избочени към небосвода и две колела за измерване на звездното пространство, на върха на Пирамидата с двама мои приятели. Разширявам пространството от фонтанелата ми нагоре, сякаш се образува Космически ръкав, и искам да усетя как блясъка от това съзвездие спуска лъчите си в пентаграмата. Звездите са прекрасни, няма разстояние помежду ни. Под краката чувствам вече как подстъпалните центрове заземяват шеметно, все едно съм забит като колона насред платото, такава вибрация в земните чакри не бях усещал. Постоях още малко и се отлепих от пентаграмата. Пак не ми се тръгваше. Белинташ си е звездна обсерватория и плато за свръзка с другите звездни системи, много ми напомня площадката на върха на Пирамидата!

Обратно при огъня, ключовото събитие

 Огънят отново набра скорост, последва едно отпускане много близо до огнището. Все още витаеха мислите ми около платото. Какво стана на въпрос колко бил топъл огънят като се изправят дланите срещу него, е ми да пробвам и аз! Изпънах дланите срещу пламъците на огъня както си лежа на земята, хм, нещо странно, топло е, но тези фини пробождания от лъчите му са нещо друго, сякаш лъчите на пламъка искат да влезнат през дланите ми, оставих се на това случване. Войд точките в средата на дланите започнаха да приемат лъчението, навътре по енергийните канали свързващи се в сърцето, както ги наричам *ръцете са крилете на сърцето*, топлината тръгна отвътре и нагоре по ръцете, достигна центъра на гръдния кош и двете се събраха в сърцето, сякаш започна да гори огнено-дъгова спойка в сърцето ми! Лелее! Екстаз! Къде било разковничето, Огънят с Огън се събира и Сърцето разпалва се в Светило. Фенерът. Агни Йога гръмотевично се спусна в съзнанието ми!

 

НАМАСТЕ!

image

Това е ключът. За тези, които търсят сърдечните пламъци. Балансирането и разразстването на трите пламъка в сърцето може да бъде спомогнато от най-естествената му външна физична проява – самият Огън. Медитирайте със запалена свещ и ръце в близост до нея, дори с длани отворени, оставете лъчението на пламъка  да влезе през вашите ръце и да достигне сърцето ви! Физическият огън е проявата на Космическия огън, чиито олтар е Сърцето човешко. Този огън е Вечният и не се губи, при изгарянето се отделя физически огън, който преминава в Космически, който е самата божествена наситеност - Всепроникващ. Така балансирани сърдечните пламъци отварят широко портала на Сърцето, където Кундалини сякаш вече с покана се изкачва и навлиза в Сърцето с видима лекота! 

image

 


Трилистен пламък на сърцето
/по превод от интернет/
Всичко започва в сърцето  и сърцето е свещената обител на пламъка на Бога. Този пламък e същността на Бога, пламтящ  във физическата ни форма. Наричан от Извисените Учители „Трилистен пламък” той може да бъде видян само от високо вибрационните сетива. Този трилистен пламък, поддържащ физическия ни живот и свещената троица от Любов, Мъдрост и Воля/Сила е поместен в сърцата ни от самото раждане и се изтегля при напускане на физическия носител.

Трилистен означава, че три конкретни пламъка се  издигат от тънката бяла сфера  на Майчиния пламък /белият лотос/. Цветовете на пламъците са розов, жълт и син. Пламъците са предназначени да бъдат балансирани, разширени, ускорени и завихрени докато личността достига своето майсторство.

 Воля/Сила, Мъдрост и Любов

Синият пламък олицетворява желанието на душата да изразява Волята/Сила на Бога. Това е качеството на устрема с една цел, белязан с вътрешния подтик за изпълнението на Волята. Символизира способността за поемане на водеща роля над себе си и другите.

 Жълтият пламък олицетворява Мъдрост и Озарение, правилното използване на знанието с мъдрост, базирана на Вселенските закони и принципи на Истината. Това е любовта към ученето и желанието за споделяне с другите.

 Розовият пламък олицетворява Любов и Състрадание, самото естество и чистата природа на Бога.

 За да се балансира този пламък е нужно личността да развие тези три основни  качества, докато станат еквивалентни по сила.

Идеалното в това балансиране на трите пламъка в нас е че Силата/Воля е смекчена с Любов и Любовта е наситена с Мъдрост.

 

image

Само когато човекът разбере себе си, може да стигне до разбирането на това, Което е Всичко, наричано от нас Бог.”               Джуал Кхул

 Запалете пламъка в сърцето си, от там извира виолетовата светлина, която се разширява и пречиства телата ви. Оставете я да се движи и да излиза извън вас. Сякаш тази енергия ви съдържа в себе си. Насладете се на тази помощ и помнете, че вие сте тези, които отварят вратите и дават позволението за всичко, което се случва около вас.   Сен Жермен                                                           
Бъдете Светлината на света!




Гласувай:
15



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: amrak
Категория: Изкуство
Прочетен: 912219
Постинги: 119
Коментари: 523
Гласове: 8186